Snadná reklamace

 

 

Záruka a reklamace


I když je procento reklamací mizivé, je dobré vědět, že u nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Je v našem zájmu všechny reklamace řešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů).

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit poštou. Na vrácení či výměnu výrobku bez udání důvodů máte 14ti denní zákonnou lhůtu, po uplynutí této doby, výrobek nelze vrátit či vyměnit. 

Poté bude Vámi reklamované zboží postoupeno k posouzení a v případě uznání reklamace Vám bude zboží vyměněno, nebo Vám budou vráceny peníze. Sami si můžete vybrat.

Reklamační formulář - vzor

Doručení poštou

 

V případě, že budete zakoupené zboží zasílat k reklamaci poštou, případně jinou doručovací službou, zašlete tuto zásilku na adresu: 

Reklamace GS Money Express
Alšovo nám.693/2
708 00 Ostrava

Do zásilky přiložte kopii faktury a uveďte důvod vrácení zboží, spolu s číslem Vašeho bankovního účtu, kde Vám budou popř. vráceny peníze.

V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku. Takové zásilky nebudeme přebírat.

Lucky Fashion